Charlie's Angels

Fotografija: Ljubaznošću ABC

Godine 2009., bogovi televizijskog pada nasmiješili su se nama Moderna obitelj, Dobra žena i razdraganost (u prvom je dobu bilo zabavno). No, prošle godine nismo bili tako sretni, s mnogo emisija koje nisu pogodile doma sa gledateljima: osim Mike i Molly, Podizanje nade i nekoliko postupaka sa slam-dunk-Hawaii Five-O, Plave krvi– Ništa novo od velikih četiriju emitera nije preživjelo da vidi drugu sezonu. Srećom, linija jeseni 2011 izgleda malo svjetlija. Ispod ćete naći samo one upozorenja za najzahtjevnije novake: ponekad dobre emisije imaju loše pilotove epizode i obrnuto, stoga nemojte previše ocišavati ako smo prekomjerno zaraženi, podcijenjeni ili na neki drugi način preseljeni na pretjerivanje na temelju jednu epizodu.

Osoba od interesa

slika

Postoje točno tri stvari o kojima morate znati Osoba od interesa: Prvo, ima blagoslov J.J. Abrams (of Izgubljeni i Alias slavu) kao izvršni producent. Drugo, zvijezde Izgubljena”s užasno jezivom Michaelom Emersonom u još jednom tajanstvenom ulogu strelica. Treće, DZS ima dovoljno vjere da ga zrači CSIstarog vremena (CSI kreće se srijedom u 9.00 sati). Pretpostavka? Nešto o kvazi-vladinoj borbi protiv kriminala Emerson i James Caviezel, koji igra prekasno agenta CIA-e. Četvrtkom u 9 sati. ET na DZS. Fotografija: Ljubaznošću DZS-a

zvonilac

slika

CW se uvijek može računati na ispumpavanje pouzdane pjene, zbog čega zvonilactako je zbunjujuće. Ne osjeća ništa poput CW showa, ali to je vrlo dobra stvar. Vraća Sarah Michelle Gellar natrag na TV kao par otuđenih blizanaca: jedan u bijegu nakon svjedočenja mafijaškom hitu; drugi koji nedostaje jer odlazi u more tijekom vožnje brodom. Dvojica u bijegu podrazumijevaju identitet svoje izgubljene sestre, čije pampered postojanje je, kao što rekavši, ne ono što se čini. Isječak kalibra filmova i visoki zvučni znakovi guraju ovo na vrh popisa. U utorak je u 9 sati. ET na CW. Fotografija: Ljubaznošću CW © 2011 CW Network, LLC. Sva prava pridržana.

Pan Am

slika

Popularnost AMC-a Mad Men otvorio je vrata komadićima na televiziji, koja je u prošlosti bila neugodna, neuspješna ideja. ABC želi uštedjeti na trendu Pan Am. Postavljen na pozadinu zlatnog doba zračne plovidbe – ljuljanje 60-ih – ovaj show svakako će se zabavljati s prigušenim pilotima, suknje sa stjuardesima i obilje uzbuđenja u zraku. Zračite nedjeljom u 10 sati ujutro. ET na ABC. Fotografija: Ljubaznošću ABC

X faktor

slika

Budući da će trajati više od tri mjeseca bez televizijskog pjevanja, tragično, FOX uvozi X faktor, oslonac u Velikoj Britaniji od 2004. Dok je glavna prodajna točka showa je povratak Američki idol‘s brutalnim Simonom Cowellom, ostali suci, uključujući Paula Abdul, pop-magnat L.A Reid i Nicole Scherzinger iz Pussycat Dollove slave – donose i vlastiti panache na stol. Izvođenje zraka u srijedu u 8 sati ujutro ET i rezultate zraka u četvrtak u 8 sati. ET na FOX-u. Fotografija: Ljubaznošću FOX-a

Charliejevi anđeli

slika

Mreže bi vjerojatno trebale zaustaviti remake ikona. Nedavno ažuriranja Bionic Woman i Knight Rider nije se zabavljala, dok je ovogodišnji skakač Čudesna žena nije čak ni sletio na raspored pada NBC-a. Sve to bi nas trebalo učiniti sumnjičavima o ponovnom izvođenju Charliejevi anđeli– ali ne. Pilot u Miamiu ne preuzima se previše ozbiljno; to je sve vikati i smirk, koji dolazi kao dobrodošao iznenađenje. Četvrtke zrači u 8 sati ujutro. ET na ABC. Fotografija: Ljubaznošću ABC

2 razbijene djevojke

slika

Preduvjet za uživanje2 razbijene djevojke prelazi dobro prokletu pretpostavku: pampered trust-fund gal i streetwise konobarica postaju neusklađeni prijatelji dok rade na dvorani hipster. Njihov cilj? Da biste spremili dovoljno novca za otvaranje trgovine kolačima, naravno. To je rekao, vodeće glumice šarm i potpornih baci oozes sitcom smarm. Bit će to najveći hit u sezoni, zahvaljujući ne mali dio vremenskog razmaka između komičnog oslonca Kako sam upoznao vašu majku i Ashton Kutcher-ized Dva i pol muškarca. Ponedjeljkom se odvija u 8.30. ET na DZS. Fotografija: Ljubaznošću DZS-a

Nezaboravan

slika

Čitatelji opskurnih medicinskih časopisa dugo su bili fascinirani hipertiomijom, stanjima u kojima se pacijent sjeća svake male stvari koju je ikad učinio. Doslovno, to je ukupno opoziv. Čini se da je hyperthymesiac napravio veliki detektiv, u pravu? Nezaboravan radi upravo taj kutak, glumi Bez traga bivši Poppy Montgomery kao detektiv koji je pogođen. Srećom, kreatori nisu štedjeli na proračun za potporu cast, donosi u Nip / TuckDylan Walsh kao njezin bivši dečko i istraživačka folija. Pilot je daleko zanimljiviji i čudniji nego što ima pravo biti. Utorkom se odvija u 10 sati ujutro. ET na DZS. Fotografija: Ljubaznošću DZS-a

Posljednji čovjek koji stoji

slika

Teren za Posljednji čovjek koji stoji vjerojatno je započeo telefonskim pozivom: “Hej, ABC, hoćeš li se vratiti u Tim Allenovu tvrtku?” Nakon što su izvršitelji prestali plakati s radošću i visokim životom, došli su do ideje koja je prilagođena po Allenovom neredovitom svakom čovjeku. Igre Mikea Baxtera, čovjeka koji pokušava zadržati muževnost u kući prepunoj žena (njegova karijeristička supruga i tri kćeri). U pilotu, njegova supruga (koju igra Nancy Travis) uzima kurva dok vozi minivan; slijedi glupa introspekcija i veselje. Za ljubitelje neobuzdanih obiteljskih sitcoma, ovaj će pjevati. Utorkom se odvija u 8 sati ujutro. ET na ABC. Fotografija: Ljubaznošću ABC

Terra Nova

slika

Nema drugog načina za to: Terra Nova ili će uhvatiti maštu javnosti ili nadahnuti monstruoznu razinu internetskog preziranja. Dugo očekivana drama ima običnu obitelj koja se vrati u pretpovijesno doba kroz prijelom u prostorno-vremenskom kontinuumu kako bi ponovno uspostavio i na kraju spasio ljudsku rasu. Emisija ima specijalne efekte filmske scene, rasprostranjene krajolike, dinosaure, neprijateljske domore i prilično svaku drugu holivudsku izvedbu. Bilo kako bilo, morate se diviti ambiciji i investiciji, kreativnoj i financijskoj. U ponedjeljak je u 20 sati. ET na FOX-u. Fotografija: Ljubaznošću FOX-a

Budan cijelu noć

slika

U stvarnom životu, dolazak novorođenčeta općenito potiče roditelje da prihvate odgovornosti koje dolaze s njom. Na televiziji dolazak novorođenčeta potiče roditelje da se žale na smrt svoje posebne seksi vremena i šalju na taj način. Budan cijelu noć zaslužuje se ismijavati zbog prekoračenja u takav klisnik (kao i njezin opis podrške kao člana “Facebook generacije”). No, kakav strip glumio: Christina Applegate i Will Arnett kao novi roditelji, plus Maya Rudolph kao prijatelja. Pilot pokazuje da će gags imati oštre laktove; nadamo se da se dokazuje da je slučaj za seriju. Srijeda se odvija u 8 sati ujutro. ET na NBC. Fotografija: Ljubaznošću NBC-a