slika

Dolasci Meg Meg Mitchell Moorea

Današnji pregled knjige dostupan je od Editorial Intern Chanel Parks WomansDay.com. Pročitala je Dolasci Meg Mitchell Moore.

Nikada nisi stara da bi došao kući … ili barem to je ono što Dolasci me učio. Postavljena tijekom dugog, vrućeg ljeta u Burlingtonu, VT, William i Ginny Owens imaju tvrtku u obliku svoje troje odrasle djece, Lillian, Stephen i Rachel. Čini se da svi imaju savršene živote: Lillian kao elastična kućna mama, Stephen koja je živjela u udobnom životu sa svojom trudnom suprugom Jane i Rachelom, redateljom za brzo biranje New York Cityja. Međutim, jedan po jedan završavaju natrag u domu djetinjstva, shvaćajući da život ne ide uvijek prema planu.

Nakon što Lillian napusti svog muža u Massachusettsu, jedva može pratiti dvoje djece i naći utjehu u nevjerojatnoj osobi – mladi svećenik i novi momak u gradu, otac Colin. Stephen odluči poduzeti natečenu, radoholičnu Jane na improviziranom vikendu u Burlington, unatoč njezinim prigovorima. Ali kad Jane počne s problemima s djetetom, dvoje se zaglavi u Owensovom stanu dulje nego što je planirano. Konačno, najmlađa, Rachel, svoj život nalazi u ruševnom stanju nakon što se njezin dečko, Marcus razbije, ostavljajući joj srce razbijeno, razbijeno i bezbrojnim izgovorima da se vrate kući mami i tati. Tijekom ljeta osobne tajne razotkrivaju i pretvaraju domaću atmosferu u grijani kaos.

Mooreovo neiskusno pisanje dopušta joj da hvata tragične, ali iskrene likove predstavljene u romanu. Bez obzira na to jesu li tjeskobe naseljavanja ili teškoće u rješavanju izdaju, Moore pokriva mnoštvo problema koji pogađaju suvremeni život. Stvarnost promjenjivog krajolika obitelji dovela se u prvi plan, potaknuvši raspravu između tradicionalnih vrijednosti i evoluirajućih anomalija.

Dolasci uzima neočekivane skreće i pokazuje da čak iu najgorim okolnostima, obitelj može biti najbolji temelj na kojem će se vratiti. Preporučujem vam čitanje ovog romana za vrijeme vašeg putovanja ili na jutarnji putovanje javnim prijevozom – tako ćete imati više uvažavanja udobnosti doma.